قیمت مسکن و مصالح و بلوک 99

قیمت مصالح ساختمانی و روند قیمت مسکن در سال ۹۹

آیا قیمت مسکن در سال ۹۹ تکان خواهد خورد؟

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن در پاسخ به این پرسش گفت: با توجه به تولید مسکن که در دوره محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی کلید خورد به نظر می‌رسد قیمت مسکن کنترل شود. یعنی افزایش قیمت مسکن در سال ۹۹ چندان تکان‌دهنده نیست؛ چرا که در دولت برنامه‌ای برای تولید مسکن وجود دارد.

ایرج رهبر اظهار کرد: در این بازه زمانی پیش‌بینی قیمت مسکن در سال ۹۹ کار سختی است. ما معتقدیم تولید مسکن ملی در دراز مدت در بازار اثرگذار است و باعث کاهش قیمت خانه می‌شود. متاسفانه در شرایط فعلی مردم قدرت خرید مسکن ندارند. باید فکری به حال قدرت خرید مردم بشود. سال آینده قیمت مصالح ساختمانی و میزان دستمزد کارگران همپای نرخ تورم گران خواهد شد. باید ترفندهایی مثل کاهش قیمت زمین، تسهیلات ارزان قیمت و … برای مردم در نظر بگیرند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قیمت مسکن در سال آینده ۲۰ تا ۳۰ درصد گران شود؟ تصریح کرد: پیش‌بینی ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت مسکن براساس نرخ تورم کل است. چنانچه قیمت مسکن در سال آینده ۲۰ تا ۳۰ درصد گران شود، مردم باید خرسند باشند!

رهبر درباره قیمت اجاره‌بهای مسکن گفت: اجاره مسکن رابطه عکس با خرید و فروش مسکن دارد. چنانچه خرید و فروش مسکن در سال آینده رونق بگیرد، قیمت اجاره مسکن ارزان می‌شود در غیر این صورت قیمت اجاره هم همپای قیمت مسکن گران می‌شود.

قیمت بلوک سیمانی در سال 99

بلوک سیمانی یکی از مصالح پر مصرف در صنعت ساختمان است که برای سفت کاری و دیوارکشی کاربرد بسیاری دارد.
مصالح مصرفی برای تهیه بلوک سیمانی سنگین،  شن و ماسه  و سیمان است از اینرو تحت تاثیر قیمت سیمان و یا حتی قیمت بتن و دیگر مصالح ساختمانی است. اما امروزه نوع دیگری از بلوک سیمانی مرسوم شده با عنوان بلوک سیمانی سبک که از پوکه و سیمان تشکیل می شود.

بلوک سیمانی سبک بیشتر برای تیغه بندی آپارتمانها و برجها که فاکتور وزن یکی از فاکتورهای مهم ساختمان به حساب می آید کاربرد بیشتری دارد. از طرفی بلوک سیمانی سبک عایق حرارتی و صوتی نیز است و مباحث 18 و 199 قوانین شهرداری را رعایت می کند.

بلوک سیمانی در ابعاد مختلف تولید می شود که کاربردهای مختلفی نیز دارد. بعنوان مثال بلوک سیمانی 10 برای تیغه بندی داخلی و 15 برای تیغه های خارجی کاربرد دارند.

جهت استعلام قیمت بلوک سیمانی با ما تماس بگیرید

و جهت بررسی ویژگی های انواع بلوک سبک مانا به صفحه ی لیست قیمت بلوک سبک مانا مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه برای “قیمت مصالح ساختمانی و روند قیمت مسکن در سال ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.