ویما بلوک

چرا برخی افراد بلوک سیمانی را با نام ویما بلوک می شناسند؟

شرکت ویما بلوک

شرکت ویما که در سال 1974 میلادی (1353 شمسی ) تاسیس شده است  به عنوان یکی از تولیدکنندگان بلوک سیمانی در آن زمان شناخته می شد. شرکت ویما یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت کیسون ، از شرکت های برجسته ساختمانی و مهندسی در ایران است که بواسطۀ اجرای پروژه های ساخت و ساز در کشور های مختلف از شهرت بین المللی ویژه ای برخوردار است. به علت قدیمی بودن برند و شرکت ویما بلوک هنوز هم عده ای از افراد بلوک سیمانی را با نام ویما بلوک می شناسند.

ویما بلوک چیست؟

همان طور که گفته شد، منظور از ویما بلوک همان بلوک سیمانی است که این روزها در قالب های متنوع تر، در طرح اختلاط های گسنرده تر توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. منظور از بلوک سبک ویما همان بلوک پوکه ای و منظور از بلوک سنگین ویما همان بلوک ماسه ای است که هر یک کاربرد های خاص خودشان را دارد.

خرید ویما بلوک

اگر با جستجوی کلمه ی خرید ویما بلوک به دنبال خرید بلوک سیمانی با کیفیت هستید. در بین تولید کنندگان بلوک سیمانی باید دقت بیشتری کنید. بلوک های سیمانی دارای کیفیت های مختلی هستند. بلوک سیمانی توسط دستگاه های مختلف و به روش های مختلفی تولید می شود. در خرید خود دقت کنید بلوک سیمانی که تهیه می کنید حتما از نوع بلوک سیمانی استاندارد باشد.

بلوک استاندارد دارای تعریف مشخص و کیفیت معینی می باشد که کیفیت محصول را تضمین میکند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بلوک استاندارد سیمانی به مقاله ی قیمت و مشخصات بلوک سیمانی استاندارد مراجعه کنید.

ویما بلوک
ویما بلوک

انواع بلوک ویما

همان طور که گفته شد به صورت کلی به بلوک سیمانی بلوک ویما گفته می شود. بنابراین می توان گفت بلوک سبک پوکه ای و یا بلوک ماسه ای سنگین از انواع ویما بلوک است.

بلوک ویما یا همان بلوک ساختمانی دیواری معمولا در انواع دوجداره و سه جداره  و در طول های 40 و 50 سانتی متر و عرض های 7-10-15-50 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر تولید می شود.

قیمت ویما بلوک

اگر قصد خرید بلوک سیمانی استاندارد با بهترین کیفیت و به  قیمت بلوک سیمانی دارید حتما با ما تماس بگیرید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.