افزایش ظرفیت تولید بلوک سیمانی در کارخانه بلوک مانا

مفتخریم از این طریق  به اطلاع شما همراهان همیشگی بلوک سبک مانا برسانیم با توجه به افزایش تقاضا بلوک های سبک مانا به علت کیفیت بالا و قیمت بلوک سیمانی مانا، توانسته ایم با نوسازی تجهیزات، ماشین آلات و ایجاد زیر ساخت های لازم گامی مهم در  جهت تامین نیاز بازار به بلوک سبک با کیفیت و استاندارد برداریم.

بلوک مانا با گسترش باند بتنی، انتقال کارخانه و راه اندازی کارخانه ای گسترده تر در وسعتی بیشتر و  محلی مناسب قادر به ارسال سریع تر سفارشات به تهران، کرج و کلیه شهرستان ها می باشد.

محل جدید کارخانه بلوک مانا

کارخانه ی جدید بلوک مانا در جاده شهرقدس واقع شده است که دسترسی به آن از طریق جاده مخصوص کرج  به آسانی انجام خواهد شد.

فروش بلوک در شهرقدس

شهر قدس به مرکزیت شهرستان قدس، در ابتدا روستایی با نام قلعه حسن خان از بخش کن بود که در اوایل انقلاب با نام شهرک حسن خان به شهرستان شهریار سپرده شد. نام آن به شهرک قدس تغییر پیدا کرد و بعدها با اضافه شدن چند روستا و دهکده و تصویب نخست‌وزیر وقت به شهرقدس تبدیل شد. دراردیبهشت ۱۳۸۸ هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور با ایجاد شهرستان قدس به مرکزیت شهر قدس که با ساختار تقسیماتی بخش مرکزی شامل دهستان‌های هفت جوی و دانش با درجه تراکمی زیاد، در غرب شهر تهران و کیلومتر ۲۰بزرگراه فتح و مجاورت استان البرز و راه‌آهن تهران ـ تبریز قرار گرفته‌است موافقت کرد.

تکنولوژی جدید تولید بلوک سیمانی

با به کارگیری بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید بلوک سیمانی سبک و سنگین در کاخانه ی جدید بلوک مانا تکنولوژی تولید بلوک را نیز بروز کرده ایم تا علاوه بر افزایش ظرفیت و سرعت تولید بلوک سبک، بلوک هایی با کیفیت بالاتر را به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

از این که در تمامی این سال ها در کنار ما بوده اید بسیار خوشحالیم، همواره و همیشه تقاضا داریم با ارائه پیشنهادات ارزنده خود ما را یاری کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.